En uygun fiyata eşarp, şal, sunum ve dekorasyon ürünleri.. Tüm modeller için fotoğrafı tıklayınız

20 Ocak 2018 Cumartesi

Cosy Beauty, Microblading Kaş Tasarımı ve Dip Liner Deneyimlerim :)


Hayatım boyunca dış görünüşümü çok kafaya takan biri olmadım.. Lakin tesadüfler sonucu geldiğimiz noktada hiç planlarım arasında yokken şu an burnum estetik, kaşlarım microblading haha :)
Sonuçları görünce aiyyy minnoş burnum, ponçik kaşım şeklinde geziyorum ortalıklarda o ayrı :) 

instagram.com/catikatiilkay hesabımda yaptığım bir canlı yayın esnasında kaşlarınızı kalınlaştırmayı düşünmüyor musunuz sorusuna verdiğim kaşlarım kalınlaşmıyor doğalı bu cevabı neticesinde, önce o an canlı yayında olan, ayrıca yıllardır  blogumu diğer hesaplarımı takip eden Sevgili Fatma bana ulaştı. 
Kardeşi sevgili Hatice daha önceden de bana harika bir el emeği göndermişti hala evimde sergiliyorum. Bu kez, bu işlerin en başarılı ismi Emsal Doğan'dan eğitimini alıp, son derece başarıyla uyguladığı Microblading konusunda bana yardımcı olmak istediğini söyledi.. Ve bana harika kaşlar hediye etti :)

Yazışmalarımız sonucunda randevulaştık ve kaşlarımı yaptırmak üzere yola çıktık.. Ekürim Yeşim her zaman ki gibi yanımda tabi.. Onun da saçlarıyla ilgili yaptırmak istediği bir işlem var o konuda da görüşecektik.. Hatta görüştük planlar yapıldı Hatice şu an bir diğer ablasının yaşadığı ciddi bir sağlık sorunu nedeniyle Bursa'da.. Burdan tekrar çok çok geçmiş olsun diliyorum.. Her şey yoluna girip İstanbul' döndüğünde Yeşim'e yaptığı işlemi de paylaşacağım inşallah sizlerle.. Eminim aynı dertten muzdarip çok fazla kadın var kurtarıcı bir post olacak o da sizler için.


Neyse düştük biz yola Hatice'ye gideceğiz ama bu hiç kolay olmadı haha :)  İstanbul'un neredeyse İstanbul dışı sayılabilecek kısmında yaşadığımız için merkezde yerlere giderken şehirler arası seyahat ediyoruz neredeyse.. Hatta biz akıllılar bu seyahati kıtalar arasına çevirdik afsjsdsjkfhgd :))

Metrobüs mü otobüs mü neydi bindik biz şimdi.. Her yere yürüyerek gittiğim, yürüyerek gidemeyeceğim yerlere gitmeye sonsuz üşendiğim için oplu taşımalara yakınlık derecem : Hepsini birbirine karıştırıyorum. 
Burnumun dibine bi şey yapıyorlar yer yerinden oynadı yok Gebze şu kadar dakikaya iniyor ulaşım üssü oluyoruz falan fişmekan , sor bana ne yapıyorlar hala bilmiyorum. Şimdi baktım Google'dan Marmaray yapılıyormuş ahahhssjgjdf ben tramway diyip duruyorum herkese.. Belli bi süreye kadar metrobüs sanıyordum ta ki babam bana ray döşüyorlar eşoğlueşek görmüyor musun diyene kadar.. Sonra işte tramway yapıyorlar'a geçmiştim.. 

Yani benim olayla hiç alakam yok yapışmışım Yeşim'in koluna.. Yeşim'de her aman ki anaç tavrıyla o iş bende götürcem ben seni diyor derken biz dedikodu yapıyoruz tabii bi ara Yeşim aydı nerdeyiz biz diye.. Anaağğğmm durağı kaçırmışız.. Lap indik biz tabii karşıya geçicez geri dönek için karşıya geçilmeyen tek durakmış orası. Yeşim bi şeyler anlatıyor hay şansımıza niye kart basalım canım bi daha falan diye bindik gene aynı istikamete bi durak sonra ineceğiz.. Zaten yanlış istikametteyiz o yanlışda daha da ilerliyoruz.. Fino köpeği gibi beni nereye çekse oraya gidiyorum..

Sonra ki sahnede köprünün üstündeyiz karşıya geçiyoruz.. 

Bir sonraki sahnede yine köprüdeyiz, geri dönüyoruz afhsfdkldghkdfg :)) 

Hayatımda ilk defa 5 dakika arayla karşıya geçip döndüm Yeşim diyo ki sen beni konuşturmasaydın ben bakıyodum duraklara haaa dedim ben suçlu oldum di mi şimdi ?? Ama var ya yıkıldık yani bütün otobüs bize bakıp gülüyo gözlerimden yaş geldi.. 

Sonraki sahnede Hatice'nin kapısının önündeyiz ve kolay buldunuz mu sorusuna ay tabii ki falan diye şirinlikler yapıyoruz :))

Otobüs sonrası 643298563489 km yürüme, yanlış minibüse binme ve dümdüz gideceğimiz yolu kocaman bir daire çizerek geldiğimiz kısımları burada yazarken bile atladım..  Hatice'den çıktığımızda aslında normalde gelmemiz gelen güzergahı tıkır tıkır planlamış ve bir sonraki gelişimizde öyle yapalım demiştik.

Şu an ben gene hiç birini hatırlamıyorum.. 

***

Hatice müşterilerini ağırladığı aynı zamanda ofis olarak kullandığı residence dairesinde bizi böyle karşıladı..

Kibarlık yapacağım diye şu canım böreği yememiştim şu an pişmanım :)


Yalnız yaşama planları ve isteği olan Yeşim ve han gibi evi temizlemekten pert olduğu için daha kolay temizlenebilir eski çatı katım gibi ufak bir ev hayalleri kuran ben, Hatice'nin dairesine bayıldık..  Sizin içinde bir kaç kare çektim.. Oturduğum yerde solumda kalan mutfak,


Ve hemen arkamda kalan yemek masaı ile kaş tasarımı için gelen misafirlerini ağırladığı bölüm... Masanın hemen yan tarafından da evin diğer bölümlerine geçiliyordu.. Son derece klas ve zevkli bir ev..


Veee masadayım :) 
Hatice'nin işlemi uyguladığı aletin başındaki dev taşa bayıldığımı da ayrıca belirtmeliyim..


Öncesinde şu an elime geçen ilk fotoğrafla, neredeyse tek sıra halindeki kaşlarımı bir hatırlatayım.. 


Ve henüz yapım aşamasındaki kaşlarım.. Damarım da çıkmış hemen :) Giderken kaşlarıma hiç bir şey yaptırmadan gittim..Yani gürlük bakımından zayıf olsa da gereksiz yerlerde tek tük kaşlarım çıkıyor tabii.. Tamamen doğal toparlatmadan gittim doğal halini görsün ona göre yapsın diye..  Bunu da belirteyim.. 


Biraz işlemden ve merak ettiğinizi tahmin ettiğim şeylerden bahsetmem gerekirse, öncelikle acı yok.. Yani sıfır diyemem.. Ama bu hisse acı da diyemem.. Sanki sıfır 5 uçlu bir kalemle kaşlarınıza çizgiler çekiyorsunuz gibi.. O ne kadar acıtırsa bu da öyle bir şey.. Korkan falan varsa yersiz bir korku bunu bilin..
Sadece dip liner aşamasında gıdıklanmaktan kaynaklı bir rahatsızlık hissettim ve gözümü uzun süre açık tutmakta sıkıntı yaşadım o da komik bir şeydi yine acı diyemem.

Sanırım işlem bir saat kadar sürdü.. Ve sonuç :)


Bu anı ölümsüzleştirmem gerekti tabii.. İnsan kaç kere şu şekilde görünür ki :) İşlem sonrası uygulanan bir şey bu korkmayın böyle kalmıyorsunuz.. Bir süre sonra Hatice bunu sildi ve aynı gün son hali işte bu..


Hatice'nin cildinin parlaklığı kalp ben :) 
Burda kızarıklıklarım vs var.. Bir kaç gün içinde kaşlarım şekil değiştirdi.. Hatice baştan bunları anlatıyor tabii.. İlk günler oldukça koyu olacak böyle kalacak sanıp endişelenme hatta daha sonra neredeyse tamamen silinmiş gibi olacak panik yapma oturma aşaması bu şeklinde..

Dediği gibi de oldu lakin ben en koyu hallerini bile yüzümde çok beğenmiştim. Bir kaç gün içinde rengi oturdu.. Bu işlemi yaptırdıktan sonra belli bir bakımda yapmak gerekiyor.. İlk 3 gün su değdirmedim.. Ve kaşlarıma Hatice'nin öğrettiği şekilde vazelin sürdüm.. Pullanıp dökülmeler olacak dedi.. Daha fazla kabuk vs şeklinde dökülmeler beklentisi içine girmiştim ama sanki suya dayanıklı rimel parçalarıymış gibi minik minik soyulmalar oldu.. 

Geldiğimiz noktada doğal ve havalı kaşlarım oldu. Kimse işlem gördüğünü farketmiyor bile.. Hatice İstanbul'a döndüğünde 2. seansı da uygulayacağı ve daha çok fotoğraf eşliğinde son durumdan yine bahsedeceğim umarım.. 

Microblading Kaş Tasarım,
Kalıcı Makyaj,
Dipliner,
Dudak Renklendirme,
Saç Simulasyonu,
işlemleri için Hatice'ye
instagram.com/cosy_beauty hesabından veya 0 505 667 26 04 numaralı Whatsapp hattından ulaşabilirsiniz..

Sayfasında yüzlerde öncesi sonrası fotoğrafı var yaptığı harika işlere tanık olabilirsiniz. Benim öncesi sonrası fotoğrafımın linki ise bu.. Kaşlarımın içler acısı öncesi hali direk burada görünüyor :) tık tık : https://www.instagram.com/cosy_beauty

Hoşçakalın :)




İletişim : catikatiilkay@gmail.com

4 yorum:

  1. Çok faydalı oldu bu yazıyı bekliyordum.Ama merak ettiğim başka bişey daha var ucreti😊o konuda da fikir verebilirmisiniz rica etsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı görmene sevindim :) En son 500 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.. Hatice'ye ulaşıp net bilgi alabilirsin ilgilenecektir..

      Sil
  2. Ohhh mis gibi ayrıntılı bol bol bıtladığın bir postmuş bu .Konuyla hiç ilgim yok ziraaa kalın kaş modasının hiç geçmemesi için dua edenlerdeniimmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de böyle sevdim geçmesin modası :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa