4 Kasım 2014 Salı

BEŞİKTAŞ TEMALI 8.YAŞ DOĞUM GÜNÜMÜZ

Herkese Merhaba

Bilgisayarımla kavuştuk.. dolayısıyla sizle de :)
Ayrı kaldığımız dönemde oğlumun 8. yaş doğum günü kutlamasını yaptık.. başta planladığımız her şey sonrasında değişti..öncelikle Emin Garfield Temalı bir parti istemişti fakat malzeme almaya gittiğimizde Beşiktaş'lı şapka ve rozetleri görünce takım aşkı ağır bastı partimiz Beşiktaş temalı oldu..

6. doğum günümüzde yine Beşiktaş Temalı olmuştu.. hatırlamak isteyenler buraya tıklayınız.. 

Ve okulda kutlayacaktık doğum günümüzü. öğretmenimizle konuşunca evde yapmaya karar verdik.. kısıtlı zamanda çok istediğimiz gibi hazırlıklarımızı sunamayacağımız bir doğum günü olacaktı.. öğretmenimiz blogumu takip edip doğum günü partilerimizi bildiği için okulda yüzeysel bir kutlamanın içimize sinmeyeceğini düşündü.. bizde arkadaşlarını çağırıp evde kutlamaya karar verdik..öğretmenimizde misafirimiz oldu.. ben başta epey tedirgin oldum ilk kez çocuklu doğum günü partisi yapacaktım.. baş edebilir miyim çocuklarla diye çok düşündüm açıkcası :) ama öğretmenimizin yanımızda olacak olması içimi rahatlatan bir detaydı.. zaten Emin'in en yakın arkadaşlarından birisi öğretmenimizin kızı.. gerçekten de hiç korktuğum gibi olmadı.. aksine çok eğlenceli, bol çocuk kahkahalı neşeli bir parti oldu.. hem Emin hem arkadaşları çok mutlu oldular.. 

Masamıza ve ayrıntılara bakalım..


Her şeyi oğlum seçti.. ben detaylandırdım.. 


Pastamızı kestikten sonra çocuklar üst kata Emin'in odasına çıktılar.. onlara yer sofrası kurduk.. biz aşağıda öğretmenimizle oturduk..


Beşiktaş kurabiyelerimiz bir harikaydı. bunları daha çok çocuklara hazırladığımız hediyelerle birlikte dağıttık.. evlerine götürdüler..


Pastamızı ve Beşiktaş kurabiyelerimizi sevgili Kokoş Şekerler Halime Hanım hazırlayıp bize hediye etti.. 


Geçen yılda Rana'nın 2 yaş pasta,kurabiye ve cupcakelerini hazırlamıştı.. enfesti.. yemeye bile kıyamamıştık. hala konuşulur masamız, mamalarımız.. 
Halime Hanım bu konuda gerçekten çok başarılı.. hem görüntü hem lezzet olarak pastaları muhteşem.. 
Kokoş Şekerler'e aşağıdaki adreslerden ulaşabilir, diğer tüm harika pastalarına bakabilir, sipariş verebilirsiniz.. ( Linklere Tıklayınız.. )

Halime Er 
0 545 547 85 60
halimeerkokos@hotmail.com


Emin'in seçtiği güzel forma Beşiktaş kurabiyelerimizi ise sevgili Melos Cookies hazırlayıp bize hediye etti.. bir kaç seçenek içinden Emin bunları tercih etti ve öyle mutlu oldu ki anlatamam :) kendi Beşiktaş formasını giyip kurabiyelerini eline alıp bol bol fotoğraf çektik.. 
Tatları yine muhteşemdi..
 ayrıca sevgili Melek kurabiyelerini gönderirken kullandığı kutularda çok özenli.. kurabiyelerin kutusu da bana hediye oldu :) banyomda kullanıyorum.. ilerleyen postlarda paylaşırım.. 

Melos Cookies'e aşağıdaki adreslerden ulaşabilirsiniz.. ( Linklere Tıklayınız.. )

meloscookies@gmail.com


Diğer her şeyi ben hazırladım masa üzerindeki.. 
Poşet, bardak, çatal, kaşık, balon ve pipetlerden sipariş verebilirsiniz..
catikatiilkay@gmail.com

Bunlar küçük hediyelerimiz için hazırladığımız kağıt poşetler.. takı askılığım ise doğum günlerimizin vazgeçilmez sunum aksesuarı.. yine onu kullandım..


Bardaklarımız..


Çatal kaşıklarımız..


Kağıt pipetlerimiz.. 


Flamamız.. duvara asmak yerine masa süslemesinde kullandım..


Orda prensescilik oynayan bir sarı kafa var :)

Flamamızın bir kısmını da tv ünitesi üzerine astık.. ve sevgili eşim televizyonda sabit Beşiktaş logolu bir Beşiktaş Marşı açtı hem görüntü olarak hem konsepte uygunluk bakımından harika oldu.. bu benim hiç aklıma gelmemişti.. 


Kızımın kostumünü ise yine 2.yaş doğum günündeki pembe kostümünü hazırlayan Online Kostüm sevgili Öznur Ünal ablası tasarladı.. oğlumu da atlamamıştı tabii ki.. harika bir kapı süsü hazırlamış oğluma.. başka bir yerde değerlendirdik o kadar güzel oldu ki.. yine ilerleyen postalarda göreceksiniz inşallah..

Oğlumda siyah pantolon, beyaz gömlek, üzerine Beşiktaş forması, Beşiktaş rozeti ve şapkası taktı.. fotoğrafını ve giysilerini paylaşmama izin vermedi.. öyle kendince kuralları var :)
bende siyah beyaz giyindim.. babası aynı şekilde.. ama en güzeli öğretmenimizdi.. o da siyah beyaz giyinmişti konseptimize uygun olarak :)

Öznur kızımın tütüsünü uzun mu yapalım kısa mı diye sormuştu.. bugüne kadar tütüleri hep kısaydı Rana'nın.. bu kez uzun olsun dedik.. eğer hoş durmasaydı ben kesip kısaltacaktım.. ama o kadar yakıştı ve o kadar mutlu oldu ki Rana iyi ki uzun tercih etmişiz dedik.. eteklerini tuta tuta dönüp durdu sürekli :)

Online Kostüm'e aşağıdaki adreslerden ulaşabilirsiniz.. ( Linklere Tıklayınız.. )

Öznur Ünal
0 555 646 26 29
onlinekostüm@gmail.com


çocuklara hazırladığımız hediyeliklerden..


oğlum fikir verip, seçti bunları.. 


gerçekten çocukların çok mutlu olduğu bir parti oldu.. iyi ki evde ve çocuklu yapmışız.. sağolsun velilerimiz çok özenmişler çok güzel hediyeler almışlar göndermişler çocuklarıyla birlikte.. pek çoğu yine blogumu takip ediyor bir kez daha teşekkür ediyorum özenleri ve bize güvenleri için.. 
organizasyon fikri olması açısından paylaşıyorum.. öğretmenimiz tüm velilerin telefonlarının olduğu bir liste verdi bize.. aileleri aradık bahsettik ve izinlerini aldık.. parti günü çocukları okul çıkışı bizim ve öğretmenimizin arabası olmak üzere 2 araçla alıp, parti bitimi sonrasında da aynı şekilde evlerine dağıttık.. 

günün sonunda bir sürü kahkaha atan çocuk görmenin mutluluğu paha biçilemezdi..

postumuzun sonuna geldik.. biz şimdi oldukça yoğun bir şekilde kızımın 3. yaş doğum gününe hazırlanıyoruz.. muhteşem sponsorlarımız var ve harika şeyler hazırlıyorlar.. daha 2-3 hafta var sanırım başka postlar yazarım o zamana kadar ama olur da yazamazsam ınstagram'dan görüşmeye devam ederiz.. hemen aşağıda linkler mevcut..

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

7 yorum:

  1. çok güzel doğum günü olmuş.. :) Buarada Emin'in yeni yaşı da kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. Herşey o kadar güzel görünüyorkiii süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiyseniz ne güzel :) teşekkürler.

      Sil
  3. Çok güzel olmuş herşey. İnşaallah oğlunuzla, kızınızla, ailenizle nice güzel günler kutlarsınız. En sevdiğim doğum günü, çocukların doyasıya eğlendiği doğum günleri....

    YanıtlaSil
  4. Çocuklarınızla nice mutlu yıllara.
    Çok güzel bi konsept olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Bende Beşiktaşlıyım Emin'e sevgiler mutlu yaşları olsun inşallah :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it