29 Mayıs 2013 Çarşamba

SPAGETTİ GECESİ :)

Geçtiğimiz hafta sonlarından , bütün gün gezip apar topar bi spagetti yapıp aç karnımızı doyurduğumuz sofralarımdan biri..


Salata çeşitlerini çok seviyorum.. Tek bir yemek seçme şansım olsa salatayı seçerdim sanırım.. Her çeşidini ama :) Çeşit sınırlaması olmayacak.. 


Hasır servislik : İkea


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

15 Mayıs 2013 Çarşamba

TESETTÜRLÜLERE ÖZEL TATİL HAKKINDA : TECRÜBE ,ÖNERİ VE OTEL TAVSİYELERİMİZ...



Kapalı hanımların,hatta kapalı olmayıp muhafazakar olan hanımların en sık karşılaştığı sorunlardan biri tatil meselesi.. 
Tesettürlülere özel oteller var.. Ama bi çok kişi için bu tür oteller soru işareti.. Bu post bu konuda bir rehber olması için var.. 

İşte burada devreye sizler giriyorsunuz :)

Gittiğiniz, memnun kaldığınız - kalmadığınız yönleriyle tesettür otellerini,
Tesettür oteli olmayıp gittiğiniz ve rahat ettiğiniz tatil beldelerini,
Tavsiyelerinizi, neleri sevip neleri sevmediğinizi
Tatilde gezerken ya da denize havuza girerken neler giydiğinizi
Şu an benim aklıma gelmeyen ama sizin eklemek istediğiniz bu konudaki tüm tecrübe, görüş ve önerilerinizi yorum olarak bekliyorum..

Uzun uzun yazabilirsiniz rahat olun.. Fiyatlardan bahsetmekten ve isim vermekten çekinmeyin.. Ancak olumsuz eleştirilerde bulunacaksanız , hoşunuza gitmeyen yönlerinden bahsedecekseniz hakaret ya da rencide edici ifadeler kullanmamaya , kelimelerinizi uygun seçmeye özen gösterin lütfen..

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye :)

* buradakilerin haricinde face sayfamızda konu hakkında diğer yorumları okumak için buraya tıklayınız..



Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

10 Mayıs 2013 Cuma

ÇATI KATI'NIN YENİ EVİ , MERDİVEN ALTI DEKORASYONU :)

Merdiven altı dekorasyonuda olur muymuş ?  Oluyomuş ama :)

Evimizdeki bu kısım beni sinir eden iki yerden biriydi.. İlki Emin'in odasındaki boşluktu hatırlarsınız.. Perde ile kapatarak avantajlı hale döndürmüştük..
Diğeri ise bu merdiven altıydı.. Çok işime yarıyor onda bi sıkıntı yok.. Varlığı dolayısıyla çok mutluyum.. 
Yalnız insan sabah kalkıp odasından çıkınca da direk bebek arabasıyla , temizlik robotuyla falan gözgöze gelmek istemiyor hani.. Göz zevki denen bi şey var :) 

Sonunda geçtiğimiz günlerde evimizin genel tarzına uygun olarak sorunun çözümünü gerçekleştirdik..İkea sağolsun cidden evimizin her şeyi oldu..


Bu paravanda benim uzun zamandır gözüm var aslında.. Taşınmadan önce ben buna bakıp bakıp duruyordum ama diğer evimizde çok alakasız ve gereksiz olacaktı.. İnsan bi şeyi içten isteyince bi şekilde nasip ediyor Allah.. Mis gibi oldu buraya..
Amaç merdiven altını kapatmaktı ama tamamı kapandı böylece kurutma makinemde saklanmış oldu.. çokta güzel oldu.. Sağ tarafta köşede çamaşır kurutma makinem var belli oluyor fotoğrafta.. İşim olunca açıyorum sonra pıt çekiyorum paravanı merdiven altı bi anda şekil değiştiriyor..

Bu da aynaya yansıyan görüntüsü..
Ayna ,merdiven demirleri , paravan.. sevdim bu üçlüyü , güzel oldular bi arada ;)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

8 Mayıs 2013 Çarşamba

YENİ OTURMA ODAMIZDA İLK MİSAFİR AĞIRLAMA..

Geçen hafta sonu oturma odamızın açılışını yaptık misafirlerimizle.. 


Soframızı akşamdan kurmuş üzerini örtmüştüm yine.. Sabahta mamaları hazırladım sıkışmadım rahat rahat yetiştim böylece.


Annemden kalma minik pembe vintage tabaklarla birlikte eski-yeni karışık pembeli, gül temalı güzel bir sofra hazırladım :)


Peçeteler : Bim'den.. 


Plastik pembe bardakları , peçetelerden kestiğim güllerle süsledim ve onları reçel-bal vs. servisi için kullandım.. 


Kahvaltı sonrası kahve eşliğinde tatlı yedik tatlı konuştuk..


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

6 Mayıs 2013 Pazartesi

SON ZAMANLARDA 9 :)

Son Zamanlarda..

Açan tomurcuk gülümle mutlu oldum :) 
Çiçeklerle ilgili bir lanet var üzerimde.. Bakmayı hiiiç beceremem.. Çok çiçeğin başını yemişimdir.. O yüzden bu tomurcuk gülü açtırmayı başarınca çook sevindim üzerimdeki lanet kalktı diye düşün-müştüm kiii bir sabah pencerenin önünde duran saksının artık orada olmadığını farkettim..
Gece çıkan şiddetli rüzgar saksımı düşürmüş.. Olur da düşerse kimsenin kafasına vs. gelmesin diye önlem alıp bahçe tarafına koymuştuk.. Bahçeye düşmüştür dedim ama bahçede de yok..

Yani lanet devam ediyor.. Çiçeği soldurmamayı başarsam saksıya sahip çıkamıyorum haha :)


Bol bol çay keyfi yaptık.. 
Tepsi sevgili Suna'dan.. İlerleyen fotoğraflarda bununla birlikte gelen hediyeleri dudak uçuklatacak baştan söyleyeyim :)



Yasin bana sürekli böyle fotoğraflar çekip getirdi bol bol gülümsedim :)

Sağda solda beğenebileceğim bi şey görünce fotoğraflayıp getiriyor.. Bu çantayı beğenmiş bana ama kenarları kalkıyormuş almaktan vazgeçmiş.. bunu yapması bile yetti :)


Gecenin bir yarısı elektirikler kesildi bu fırsatı kaçırmadık :)

Hemen fenerlerimi devreye soktum.. Baktım baktım doyamadım..
Büyük olanı English Home , küçük olanı Euroflora'dan..


Suna bizi dehşete soktu :)

Aslında bu onun ilk vukuatı değil.. Bu manzara bikaç sefer tekrarlandı bizim evde.. İşte bu benim hediye kabul etmeyen halim :)
Suna'da yeni ev adresimiz yok ama kargo şubesine yollamış.. Hayır'ı cevap olarak kabul etmiyo..öyle güzel,geniş bir gönlü var ki..



Ve nihayet piknik anlamında sahil sezonunu açtık..

2 sandviç ,bi termos çay.. Kafa dinlemek için yetip artıyor bile..


Yeni banyo rafımı düzenledim.. Çiçekli cicilerimi gözümün önüne serpiştirdim..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

3 Mayıs 2013 Cuma

SELPAK'LI SOFRALAR 2 ve PATATESLİ BÖREK TARİFİ..

Yine arşivimde bulunan paylaşma fırsatı bulamadığım sofralardan biri..


Bu günü çok net hatırlıyorum.. Yasin koltukları kurmaya çalışıyordu bütün bir pazar gününü evde geçirdik.. Ona moral olsun diye sevdiği börekten yapmıştım.. 
Bütün evi elleriyle kurdu zaten çok gülüyoruz buna.. Evi komple ben yaptım hehe diye dolanıyo :) Kaç hafta sonumuzu yedi bu ev.. Depresyona girdik bildiğin.. Artık her fırsatta dışarı atıyoruz kendimizi bu yüzden..


Sofrada yine Selpak'ın bana gönderdiği peçetelerden birini kullandım.. İçimi açtı.. servisliği sofraya uygun peçete kaplamaksa artık olmazsa olmazım.. Alıştınız :)

Peçete : Selpak Prestij Serisi
Masa Örtüsü : Days In Colors 


ınstagram'da böreği paylamıştım ve tarif istekleri geldi hemen.. Defterimi fotoğraflayıp yayınladım..
burada da isteyenler olabileceğini düşünerek aynı fotoğrafı yayınlıyorum..



Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it