30 Ekim 2013 Çarşamba

Çikolatalı Milföy Tarifi..

Çok pratik , çok basit, ani misafir baskınlarında çay demlenirken bile yapabileceğiniz bir tarif yine.. Emin'in favorilerinden.. istediği zaman pıt pıt iki dakikada yapıyorum.. bıraksam bir tepsiyi rahatlıkla yiyebiliyor..

Tarif hemen aşağıda kolay gelsin :)


Malzemeler : 
Milföy hamur
Beyaz çikolata
Damla Çikolata 
Pudra şekeri
Kakao

Hazırlanışı : 
1. Beyaz çikolatayı rendeliyoruz.. milföy hamurun bir yaprağını dörde bölüp beyaz çikolatayı üstüne dağıtıyoruz.. 
2.Damla çikolatayı da üzerine ilave ediyoruz..
3. Milföyü rulo şeklinde sararak yağlanmış tepsiye diziyoruz.. 
4. Kısa bir süre fırında pişirdikten sonra üzerine pudra şekeri ve kakao eleyip , servis yapıyoruz..


Yalnız sıcakken daha lezzetli .. çabuk soğuyor.. en son yapıp sofraya koyabilir veya servisten önce 2-3 dakika fırında ısıtabilirsiniz..

üçgen şeklide verilebilir aşağıda göründüğü gibi.. bazen böyle yapıyorum..


Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

6 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel gözüküyor tarifi bende deneyeceğim :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok başarılı ve lezzetli görünüyorlar :) fakat merak ettim üçgen şeklinde yaptıklarınız açılıyormu pişme esnasında? bende denicem :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ablacim ellerini sağlik

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık. Ben bunun farklı bi şeklini yapıyorum. milföylerin içine çokokrem koyup ücgen kapatıp fırından çıkınca pudra şekeri serpiyorum. bu halinide tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine Sağlık Güzel Bir Tarif Gerçekten Bende Farklı Şekilde Denemiştim Bu Tip Bişi Ama Seninkini de Mutlaka Denemek İstiyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyorlar.

    Denemek istiyorum.. ;))

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it