13 Ağustos 2012 Pazartesi

Sizin için Denedim : Soprano XL Ütüleme Lazer Epilasyon

Geçtiğimiz günlerde sizin için kendimi feda edip bişey denedim.. 

 Soprano XL Ütüleme Lazer Epilasyon.. 

bu cihazı deneme fikri uzun zamandır vardı aslında.. ancak araya hamilelik ve emzirme süreci girdiği için hakkımı sürekli saklı tuttum ve Estetisyen Elif Hanım'dan randevu aldım, sonunda makine ile kavuştum :)

Rana sayesinde 3 saattlik uykuyla gittim merkeze :) üstelik başka bişey için kan aldırmam gerekiyordu ve bunu sabah saatinde yapmam gerekiyordu o yüzden apar topar 5 dakika içinde olup bitti herşey :) sormayı planladığım herşeyi unuttum bi daha ki sefere inşallah.. şimdi öğrendiğim ve deneyimlediğim şeyleri paylaşacağım bu postu uzun zamandır bekleyenler için..

ilk önce Elif Hanım'dan cihaz hakkında bilgi aldım kısaca.. bildiğimiz,duyduğumuz lazer epilasyonlardan değil çünkü bu cihazın yaptığı..

nasıl yapacağımız hakkında konuşmaya devam ettik.. 
ben dudak üstü bölgesi için deneme yaptım.. ..

merak ettiğim bir diğer konu ise şuydu.. hepimizin bizi rahatsız eden daha koyu renkli tüyler dışında bir de vücudumuzu kaplayan ve bir amacı olan gözler görülmeyen açık renkli tüy tabakamız var..makinenin tüm tüyleri alıp almadığıydı merak ettiğim.. hani onları da alıp daha koyu çıkmalarına neden olur mu diyordum..  ancak Elif Hanım daha ben sormadan makine hakkında bilgi verirken bundan bahsetti.. makine bahsettiğim tüyleri görmüyor..yani sadece işine odaklanıyor :)
hakkaten de sonrasında  yoğun ışık altında kontrol ettiğimde sadece diğerlerine göre koyu renk olanların makine tarafından yok edildiğini gördüm :)

hep birlikte koruyucu gözlüklerimizi taktık ve başladık :) 

bu konuyla ilgili en çok merak edilen bir diğer şeyse acı olayı.. hemen rahatlatayım sizi acı yok :)
yani şöyle ki iğne batırıyorlarmış falan diye tarif edilir bu tür şeyler..bu cihazda öyle bişey yok.. illa iğne üzerinden örnek verecek olursak iğnenin ucunun değdiğini düşünün.. buna acı denemez..değip çekiliyor gibi.. sırf acı olayını düşünüp tereddütte kalan varsa hiç düşünmesin.. 
ama çok ilginç resmen hissediyorsunuz kıl kökünü buluyor ve yakıyor hatta daha işlemi gerçekleştirmeden kökü bulduğunu siz hissediyorsunuz..

işlemin en başına dönersek önce traş makinesi gibi bir aletle bi işlem yapılıyor bıztt bızztt 4-5 saniye süren bişey.. sonra lazer kısmına geçiliyor.. makine soğuk hava üflüyor..

İşlem sonlanınca kızarma durumunu da merak ediyordum..  fazla değil.. sonra soğutma işlemi uygulandı.. ismini unuttum şimdi (ya da bi ismi var mı bilmiyorum :) hani bi çoğumuzun evinde de içi jel dolu poşetler vardır buzluğa koyduğumuz.. işte onlardan tuttuk yüzüme..
işlem sonrasında da bi acı kalmıyor.. kısa bi süre sonra unutuyorsunuz işlem geçirdiğinizi..
Elif Hanım sıcak suyla temas etmememi söyledi bir süre.. ve yüksek koruyucu güneş kremi kullanmamı (yüz bölgeme yaptrdığımdan dolayı bu bölgede lekelenmelerin önüne geçmek için ) söyledi..hatta bunu sürekli yapmamı(zı) söyledi.. gerçi pek güneş görmüyorum ama benim çillerim var :) güneşle birlikte koyulaşabiliyorlar..

başta bahsettiğim gibi tüm bunlar çok kısa sürede oldu bitti.. bu kadar çabuk olacağını sanmıyordum :) şimdi 1 ay sonra tekrar görüşeceğiz.. dökülmeler başlayacak dedi Elif Hanım..yani çıkarsa da daha seyrek, azalmış çıkacaklar bakalım bende işe yararsa işlem.. gerçi bana hiç çıkmayacaklarmış gibi geliyor yarın 1 hafta olacak, dudak üstüm bebek popişi gibi hala haha :)

şimdi gelelim diğer şeylere :)

sizlerde düşünüyor fakat kafamda soru işaretleri var diyorsanız ,
Yazının sonundaki mail adresimden bana ulaşın.. Size Estetisyen Elif Hanım'ın cep telefonunu vereceğim.. Kendisi ile görüşebilir, fiyatlar ve diğer işlemler hakkında bilgi alabilirsiniz..

aramaktan çekinmeyin üstelik Çatı Katı aracılığı ile aradığınızdan bahsederseniz size özel avantajları olacak :)

Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

11 yorum:

  1. çok güzel bilgilendirmişsiniz işlemi , çok teşekkürler .gerçekten gerekli bir işlem ...

    YanıtlaSil
  2. Ben de yaptiriyorum. Şunu diyebilirim ki bir kadinin kendine yaptiracagi en guzel hediye

    YanıtlaSil
  3. Ama ben eskisehirdeyim :((( denemedigim sey yoktur bu konuda vee sabirsizlikla bekliyordum bu postunuzu.sadece lazer olayi ise denedim olmadi yada ben memnun kalmadim.neyseee cok tesekkur ederim yinede

    YanıtlaSil
  4. o nefes alamama olayı bende de var biraz:S haydi bakalım sonucu merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  5. benimde uzun zamandır aklımda olan birşey bir araştırma içindeydim pek cesaret edemiyorumda:) sizin sonuç nasıl olacak acaba :)

    YanıtlaSil
  6. Ilkay, lazer utuleme olayi, su bildigimiz lazer epilasyondan farkli mi?
    Yaptirdigin islemden insallah memnun kalirsin, sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Harika bi post olmuşş ilkay ablacım..Fakat ben İzmirde oturuyorum ve böyle bir yer bende arıyorum fakat korkularım gitti sayendee..Hiç mi acımadı ki :))

    YanıtlaSil
  8. Yaa ben bu lazer epilasonun günah olduğunu duydum bilemiyorum sırf bu yüzden çekiniyorum :(

    YanıtlaSil
  9. merhabalar... dıkıs bloglarını gezerken tesadufen buldum sızı :) sanırım yakınız bırbırımıze.. ben de bahsettığınız hastanede doğum yaptım.. sızın gıbı hamarat bır hanımla tanısabılmek ne hos olurdu :)

    sevgıler
    fıdan

    YanıtlaSil
  10. Merhaba :)
    Tesadüfen rastladım yazınıza. Tüm merak ettiklerimi yazmış, çok da güzel anlatmışsınız. Sormak istediğim bir şey var: yaptırdıktan belli bir süre sonra sivilcelenme veya leke sorunu oldu mu?

    YanıtlaSil
  11. merhaba, lazer deneyiminizle ilgili son durumu paylaşabilir misiniz? sonuçlar nasıl?

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it