30 Eylül 2011 Cuma

HAMİLELİK DÖNEMİ ANNE İHTİYAÇLARI : LOHUSA PİJAMA ve NEVRESİM TAKIMIM..

Hep Rana'nın hazırlıklarını paylaşmak olmaz tabii sıra biraz da bende :) 
Hastanede kısmetse doğum sonrası giymek için pijama takımı istiyordum ben.. Emin'de gecelik giymiştim ve hiç rahat edememiştim.. Ve işte takımım.. 

NBB'den..

Eylül 2015 Tarihli ekleme dip not : Sabahlığı https://instagram.com/modarana/ dan alışveriş eden bir müşterimin kargosuna ekleyeceğim ücretsiz olarak.. Hastanede doğum sonrası fotoğraf çekinirken üzerime aldım sadece yepyeni ve tertemiz duruyor..

İsteyenler bana ulaşın : catikatiilkay@gmail.com


Altı hamile pantolonları gibi ayarlanabiliyor.. Kademeli lastikli yani.. Sabahlığı en sevdiğim parçası oldu takımın.. 

Ve bu güzel çarşaf ve yastık kılıfları da arkadaşımdan hediye.. 


Fotoğrafı net çekmemişim çok fazla.. Ama mor çiçekleri belli oluyor.. Öyle güzel uydu ki lohusa pijamama onu da lohusa çarşafı olarak hayal ettim ben..
Kısmet olursa bebeğmle hastaneden eve döndüğümde bu çarşaf karşılayacak beni..

Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

27 Eylül 2011 Salı

BEBEK HAZIRLIKLARI : BATTANİYELERİMİZ..

Alt açma setlerimizden sonra sırada battaniyelerimiz var :) 

Sadece bunu ben aldım diğerleri hediye.. 

Bunun biz de bir de mavisi var Emin'e hediye gelmişti.. 2 tane kalın battaniyemiz var yani yeterli..


Bu toz pembe pofuduk battaniyemiz ablamın hediyesi.. Çok ilginçtir ki ben üstteki battaniyeyi almaya gittiğimde daha önceden gördüğüm bu aşağıdaki battaniyelerden alma niyetiyle gitmiştim aslında.. Ama malesef pembe tonları kalmamıştı.. Onun yerine işte bi üsttekini aldım rengini beğenerek..
Ablam valizden bu battaniyeyi çıkarınca bi güldüm ben Yasin'e gösterdim direk "bak kısmetse işte gelip seni buluyor" diye.. Bana kısmet olmadı ablam almış getirmiş :)


Ablamın hediyelerinden bir diğeri de bu penye battaniye.. Penye battaniyeleri ayrı bi seviyorum ben..


Bu penye battaniyemiz de Suna Teyzemizden.. 


Bunlara ilaveten bir de hastane çıkışı setimizin battaniyesi var buradaki postta yayınladığım.. Emin'den kalanlarla birlikte baya bi battaniyemiz oldu yani..

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

23 Eylül 2011 Cuma

EMİN OKULDA :) ANAOKULU HAZIRLIKLARI

Evet oğlum artık oldu :) 
2.haftamız bitmek üzere.. ilk hafta öylesine takılmaya gittik günde 1 saat.. o da bahçede parkta oynamakla vs. geçti daha çok. o haftanın sonunda anne-baba olarak acı gerçekle karşılaştık : Anaokulu malzeme listesi :)

Son bir haftamızı aşağıda gördüğünüz kırtasiye malzemelerini almakla, tek tek etiketlemekle elimizde sarı fosforlu kalem aldıklarımız işaretlemekle, hiiiii şunu unutmuşuz bunu almadık gibi yürek hoplamalarıyla geçirdik..
Bir de hepsi tamamlanmadan getirmeyiniz kuralımız vardı ki ev kırtasiyeye döndü o yüzden..

Bu aşağıda gördükleriniz sadece yarısı kırtasiye malzemelerinin.. Nerdeyse tüm meslek kollarında çalışan arkadaş, akraba ve müşteri portfoyümüz olması dolayısıyla listenin yarısını bedavaya getirdik ho ho ho.. O yarısı sonradan geldiği için ve ben "yeter artık tırlatıcam bitsin şu malzeme tamamlama olayı" diye çığlıklar atar kıvamda olduğumdan o kalan yarı eve geldiğinde fotoğraf falan çekmedim..


İş sadece malzemeleri almakla bitmiyor tabii.. henüz anaokulu hakkında fikri olmayan arkadaşlar bakınız başınıza neler geliyor :)

Aldığınız bu her malzemenin üzerine tek tek isim yazıyorsunuz.. Sanırım minnak minnak etiketlere 8275836788632853 defa falan Emin yazdım..

Önce sadece kutulara etiket yapıştırdım anaaa hemen bitti dedim kendi kendime.. Ama sonra bi kurt düştü içime.. Ya bu çocuklar boya falan yaparken kalemleri karışır sonra çığlık kıyamet kavga ederler senin benim diye.. 
Okulun ilk günü camdan baktığımda gördüğüm manzara şöyleydi çünkü : Emin'in elindeki suluğu almaya çalışan ve vermediğinde elindeki ayıyla kafasına kafasına vuran bi çocuk.. Ve "ayyy ilk dakkadan gitti çocuum" diye fenalıklar geçirmeye yer arayan ben.. Neyse öğretmenimiz saniyesinde müdahele etti.. Ve suluk o çocuğunmuş ayrıca :P Suluklar da etiketlendi hemen tabii.. Sonra ertesi gün baktım bunlar kanka olmuşlar :)

Yani toparlıyorum.. Dedim bu boyalar karışır haydi baştan çıktı kutular poşetten.. Bi yandan da diyorum "bunu tek yapan ben miyim acaba? öğretmen benim manyak olduğumu düşünecek" neyse face sayfamızdaki anaokulu öğretmeni arkadaşlardan olumlu tepkiler aldım da içim rahatladı :) Bütün boya kalemlerini tek tek etiketledim :)

Sonra tam bitti oh derken içime bi kurt daha düştü.. Mükemmeliyetçilik huyuma ! Bu sefer bu etiketler ya çıkarsa sıkı olmadı sanki derdi baş gösterdi.. Pastel boyalara falan tam yapışmıyor çünkü.. Haydi bi daha baştan aldık etiketlerin üzerine bant geçtim bi de..
Sonra eserlerimin karşısına geçip sırıttım ama :) En sonunda içime sindi çok şükür.. Sonra küçük malzemeleri saklama kaplarına yerleştirdim..


Sonra her yanımız karton, elişi kağıdı, renkli dosya kağıdı vs. oldu.. Hani hediye geldi ya onlar sağolsunlar fazla fazla koymuşlar bi ara yerlerde kağıt sayıyordum ağzımda kalem listeyi çiziktirerekten her renkten 5'er tane falan şeklinde.. Ellerim falan kağıt kesiği oldu hep.. En sonunda onlarda hallolduktan ve Yasin market alışverişini de yaptıktan sonra poşetler kapıdaki yerlerini aldılar çok şükür.. Sanırım hiç almadığımız kadar çok tuvalet kağıdı aldık..

Amaaaa işin en güzel yanı bütün sene başka bişey istemeyecek olmaları hoho :) Aynı hengameyi kaldırmaz bu bünye kırtasiyeye doydum yeminle.. Haa işin bir de Emin'i zapdetme boyutu vardı ki o apayrı bi konu.. Hayır ben kendimi tutamıyorum öyle güzeller ki çocuk napsın.. Hep sipariş verdim Yasin'e "bana da al bunlardan bana da bana da :)" şeklinde.. Simli kalemler falan var tam benlik bayıldım :)

Sonra bi de ve ayakkabısı krizi çıktı.. Bizim ki şimşek mc quenn'li olsun istedi valla benim hiç ümidim yoktu ama kahramanım Yasin onu da buldu getirdi ve bu duruma çok sevinen Emin gece kutusuyla yattı :) Onun okulda kalacağını kabullendirmem baya uzun sürse de artık ses etmiyor.. Sabahları arkasına bakmadan koşa koşa okula girmesinin okulu sevmesi kadar ayakkabılarla da ilgisi olduğunu düşünüyorum ben :)


İşte böyle..son dönemlerde hayatımız çocuklara endekslenmiş durumda.. Tek konuşabildiğimiz şey "kıza ne alınacak, oğlanın ne eksiği var ?" konuları.. İkisinin hazırlıkları üst üste geldi ne şanslıyız :) 
Gündüz etiketleme yapıp akşam bebek çamaşırı yıkadım son bi haftadır.. Fiyonk bebeğin dolabı geldi yerleştiriyorum yavaş yavaş paylaşırım.. Çamaşır yıkamalarım şimdilik bitti.. Ama o yıkananların daha çeyreği bile ütülenmedi.. Kolay gelsin bana :) 

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

20 Eylül 2011 Salı

FİYONK BEBEĞİN BOL FİYONKLU , BOL PUANTİYELİ KOMBİNLERİ :)


Benim en çok sevdiklerimden biri bu kombin oldu.. Gri ve siyah renk var, fiyonk var, puantiye var,totosu süslü çorap var.. Tüm benlik şeyler bi arada.. Bunu siyah bi elbiseyle hayal ediyorum..

Hırka H&M bebek.. Fiyonkların arkasında klipsler var ikincisini ters fotoğrafladım görebilirsiniz.. İstediğiniz yere tutturuyorsunuz.. Ben yaka kenarına taktım hırkanın..


işte bu şekilde ister sağa ister sola istediğin yeri fiyonklayabiliyorsun klips sayesinde..

Bu da bir diğer tacımız kelebekli..




Yakından görünüşü.. Sanırım bu tarz taçlardan seri yapacağım :)



Bir diğer kombinimizde yine bol miktarda fiyonk ve puantiye içeriyor :) 

Takım babaannemizin hediyesi.. Bağcılar ÇikoBy mağazasından.. Ve Fiyonk bebeğin ilk cicisi olma özelliğini taşıyor aynı zamanda..  



Aksesuarlarımızı yakından incelersek,

Beyaz converseleri ben aldım yine ÇikoBy mağazasından.. Taban puanları takıma uydu..

Kenarı ponponlu pembe çorapları Yasin aldı.. Baştan beri hep sorunlu bi bebek olması ve sürekli kaybetme korkusu yaşamamız sebebiyle Yasin uzun süre dillendirmedi hiç kızı olacağını.. Kendince fazla bağlanmak istemedi.. O yüzden bunları alıp gelmesi çok duygulu bi andı benim için..

Saç bantını ben süsledim. Fuşya boncuklu bileklikte aslında peçete halkası :) 


Takım H&M.. 

Kırmızı ayakkabılar Emin'e ait.. İnternetten açık arttırmayla almıştım bunları.. Çok az kullanıp büyüdü hemen kardeşine kısmet olacak inşallah.. Takıma da uymuş baya di mi ? 




Birbirine uyup beni şaşırtan kombinlerden biri de bu..

Takım ablamdan hediye :) Çok güzel rengine,uyumuna bayıldım



Bu patikleri Yasin'in arkadaşı Tolga abimiz Emin'e hediye getirmişti başka cicilerle birlikte.. Emin'den kalma yani.. Bunları giydirme fırsatım hiç olmadı hatta kutularından bile çıkaramadım.. Sanki Fiyonk bebeğin bu takımını bekliyorlarmış değil mi ? her ikisi de acayip uydu..

Saç bantını yine ben süsledim..peçete halkamın süsüydü bu kopmuştu.. Beyaz saç bantına yapıştırdım silikonla :)



Ablamın hediyesi bayıldığım cicilerden biri daha.. Altı tüllü elbise.. Rengine uyumuna özellikle bayıldım.. Çiçekler çok net çıkmamış ama gri ve pembe renklerde..

Ayakkabıları yine ablamla birlikte Lc Waikiki'den aldık.. Pembe çoraplarımızı da Emin seçti :) 3'lü takım halinde satılıyordu.. Fuşya ve sarı rengi var bundan ayrı olarak..



Bu takımda babaannemizin hediyesi.. Kırmızı beyaz da en yakıştırdığım renkler birbirine..

Saç bantını ben süsledim yine.. Ayakkabılar yine Emin'e ait.. Yukarda kombinde kullandığım ayakkabılar. Bu takıma da çok uydular..




Yine ablamın hediyelerinden biri.. 
Ayakkabılarımızı yine Emin seçti.. Çoraplarda Yasin'in aldıklarından.. Ponponluyla aynı akşam getirmişti bunu da..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

18 Eylül 2011 Pazar

TRENDY MOMMY KARIN TAŞIYICI..HAMİLELİK DÖNEMİ ANNE ALIŞVERİŞİ..

Hamilelik dönemi anne alışverişinde doktor tavsiyesiyle edindiğim , yine benim memnun kaldığım bi ürün.. Hamilelikle karnın büyümesiyle birlikte bel ve sırt ağrısı çeken (başta ben :) anne adayları için bana göre çok faydalı..

Trendy Mommy karın taşıyıcı.. Tarif etmem gerekirse korse gibi.. Ama tabii korse değil.. Çok yumuşak rahatsız etmeyen, asla sıkmayan bi dokusu var.. Karnınızı destekleyip sırta ve bele daha az yük binmesini sağlıyor.. Ben gün içerisinde özellikle bi yere gideceksem yürüyeceksem takıyorum mutlaka..

Kısa kısım belinizi kavrıyor geniş taraf zaten malum karnınızı destekliyor..


Benim gibi bel ağrısı çekiyorsanız tavsiye ederim..

Beden konusuna gelirsek ben hamilelikten önce 36/38 bedendim.. Şu an 11 kilo almış durumdayım.. Bedenim hakkında bilgim yok ama  S/M olanını aldım yine.. Oldu.. Benimle karşılaştırabilirsiniz kendi bedeninizi..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

15 Eylül 2011 Perşembe

BİRAZ BENİM ALDIKLARIM , BİRAZ HEDİYELER..KARIŞIK BEBEK CİCİLERİ :)

bebek cicileri paylaşmaya devam.. bu postta da başlıkta belirttiğim gibi karışık bebek cicileri var.. hem benim aldıklarım hem daha önce cinsiyeti açıkladığım zaman paylaşacağım dediğim hediyelerimizden.. 

hepsi burada değil tabii "hani benim hediyelerim" demeyin :) baktım böyle tek tek fotoğraflamakla başedemiyorum zaten 2 rafı ancak fotoğraflayabildim şimdiye kadar..birbirinden habersiz bi araya gelen ciciler güzel kombinler oluşturdu..bende bazılarını  kombinler şeklinde fotoğrafladım..o şekilde yayınlayacağım.. 

başlayalım cicilerimize..

hep mavi ya da kırmızı giyemeyeceğiz tabii pembe cicilerimizde var :) 

üstteki 3'li body takımını e-bebek kampanyasından almıştım.. günlük kampanyalar oluyor güzel indirimli galiba 4,90 gibi bi fiyata almıştım bu üçünü..hatta face sayfamızda duyurmuştum kampanyayı..

altta sol 2 uzun kollu bodyi Forum İstanbul'da alt kattaki bebek mağazalarından almıştım.. ama ismini hatırlamıyorum mağazanın.. çok güzel bi yerdi.. bodylerin etiketinde "Cool Club" yazıyor bu olabilir mağaza ismi ama emin değilim.. yalnız o alt kattaki tüm mağazaları gezin bence bebek hazırlığındaysanız çok cici şeyler var..

alt sağdaki bodyi de bizim burda "Miniço" diye bi mağaza var ordan almıştım..hatta o gün Emin'i parka götürdüm terleyince sırtına koymuştum bunu yanımda bişey olmadığından.. önce abisi kullanmış oldu :)


pijamalarımızın sol taraftaki tavşan figürlü olanları teyzemizden yani ablamdan hediye :) bir valiz dolusu ciciyle sürpriz yapıp gelmişti hani Antalya'dan..o valizden çıkanlardan bunlar.. yavaş yavaş paylaşacağım inşallah hepsini..

sağdakileri ben aldım..en üstteki yine Miniço' dan..diğerlerini yine Forum İstanbul C&A'nın bebek bölümünden almıştım.. hani dedim ya puanlı cicilere takmışız farkında olmadan onlardan biri de bu işte :)


 bir başka bayıldığım puanlı cicimiz..



bu da babaannemizin hediyesi fiyonklu, çizgili elbisemiz..
aslında 2 yaş için.. büyük yani ama fiyonklu olduğunu görünce benim fiyonk sevdamdan dolayı kaçırmamış almış :)


bunlarda yeleklerimiz..

sağ üstteki takımı taaa Emin'in bebek mevlüdünde annemin 75-80 yaşlarında çok yaşlı bi komşusu getirmişti hediye olarak..kız bebek takımı ama canım benim ya ayırd edemedi ya da evde hazır bu vardı bunu getirmişti.. çok sevmiştim bunu sakladım..Fiyonk bebeğe kısmetmiş :)

diğer yeleklerimizde hani Zeynep ablamız bir sürü hediye göndermişti..annesiyle birlikte el emeği ciciler örmüşler demiştim..işte onlar bunlar.. yelekleri sevgili Zeynep  örmüş düğmelerini annesi hazırlamış ellerine sağlık tekrardan..hep onları anacağım inşallah kısmet olup ta giydirdiğim zaman..


burda da sağ üstteki tulumu e-bebek'ten aldım yine Forum İstanbul mağazasından..net çıkmamış ama kol kısmında bi atraksiyon var içe doğru kıvırıyorsun giydirdiğinde eldiven işlevi görüyor.. rengine de bayılmıştım pembe-kahve birbirine çok yakıştırğım renklerden..

sağ üstteki yine teyzemizin yani ablamın hediyelerinden..

alttaki ise C&A'dan yine..
alma anımız çok komikti ama :) ben herşeye atlıyorum Yasin beni frenliyo "aşkım büyüyecek hemen giydiremeyeceksin üzüleceksin biraz büyüsün o zaman istediğini al" diye..çünkü Emin'in koca bi çanta kıyafeti var hala duran hiç giydiremedim sıra gelmedi..hepsini birer kez giydirip fotoğraf çektim o kadar..hatta biçok fotoğrafta alt çıtçıtları açık kapanmıyordu çünkü.. çabuk büyüdü sıpa :)

sonra işte böyle derken Yasin bu bodyi gördü elimde hemen çarketti "bunu al ama " diye.. kendinden bahsediyor ya üstünde :) 
dedim bunun annelisi yok mu onu da alıcam ama yokmuş :)


şimdilik bu kadar ama devam edecek.. 

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

14 Eylül 2011 Çarşamba

BEBEK HAZIRLIKLARI : HASTANE ÇIKIŞI SETİ

Bezelye nam-ı diğer artık Fiyonk Bebeğin :) cinsiyetini açıkladığımıza göre cicilerini paylaşmaya başlayabiliriz.

işte hastane çıkışı setimiz..


bikaç seçenek içinden bu seti Emin beğendi..bunu almak istedi bende çok sevdim kırmızı kırmızı.. inşallah sağlıkla giydirmek kısmet olur.. eldivenleri çekmemişim ama unutmuşum..

 yalnız bu arada ilerleyen zamanlarda göreceksiniz biz ailecek puantiye seviyoruz galiba..hiç farkında olmadan genelde hep puantiyeli ciciler seçmişiz :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

6 Eylül 2011 Salı

İKEA, BEYAZ MASA -BANK TAKIMIM

Bana en çok sorulan sorulardan biri bu.. masamı nerden aldığım.. hatta taliplileri bile çıkıyor satmayı düşünmez misin diye ? :)

Masam İKEA'dan.. geçen gitmemizde gördüm kendisini hemen fotoğrafladım fiyatlarıyla birlikte.. isteyenler İKEA'dan alabilirler..

tek tek satılıyor siz takım yapıyorsunuz.. yani sandalye fiyatları adet fiyatı.. benim bankım var ama bu kez bank göremedim belki bitti belki üretmediler bu sene bilmiyorum..

bunlar bahçe mobilyası olarak geçiyor yalnız.. sadece yaz sezonunda satılıyor bu yüzden.. normal yemek masaları bölümünde aramayın aşağıda bahçe mobilyaları kısmındalar..

ve son olarak benim masamın üzerinde cam görünümünde, cam kalınlığında kalın bi muşamba var.. o İKEA'dan değil pazarda muşamba masa örtüsü vs. satan yerler vardır bilirsiniz.. ordan kestirdim..hem masayı koruyor hem aralıklı yerlerden ekmek kırıntısı vs. dökülmesini engelliyor.. 

2016 tarihli dipnot : Fiyatlar değişmiş şimdi tabii :) bu yazı 4-5 yıl öncesine ait.. Sandalye iki katı olmuş mesela.. 




Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa